Äntligen vet jag

Nu har jag kommit på vad jag ska göra med mitt liv... jag ska starta ett sexkollektiv! Japp de ska jag, sådeså... tänk er, aldrig mer ett "inte ikväll älskling, jag är/har (fyll i valfritt) [ ] trött, [ ] ont i huvudet, [ ] mensvärk, eller klockan är för mycket, det skulle du tänkt på innan" - Vaddå innan?? Man vill väl när man vill? ;-)

Såååå sexkollektiv is the solution to all problems. Eller hur?

Hur kom jag på den idéen tänker ni? Ja det kan man undra men det var rätt lätt. Jag brukar säga till en vän till mig som aldrig verkar hitta rätt att om hon bara kan övertyga finskan om att det är en bra idé kan hon få komma till oss så ska jag älska henne också.

Men hur bär man sig åt? Går man bara fram till en fager höna och säger "Tja, vill du vara med i mitt sexkollektiv?" Något säger mig att man antingen just sa upp den bekantskapen och/eller får en örfil in i nästa vecka så det går kanske inte.

Kollektivbiten i sig är nog inte så svår, det är ju bara att flytta in eller få andra att flytta in, det är just själva sexbiten som kan vara svårare att få till sådär i början kanske. Jag bodde ju i kollektiv ett par år för en herrans massa år sedan, men inte fick vi andra grabbar vara med och fila när kollektivets enda par höll på, så frågan är som sagt hur man bär sig åt. Hmm kanske måste jag berätta om mina planer för finskan med eller vad tror ni?

Förresten, finns det några kvoter man måste fylla eller inte fylla för att det ska vara ett regelrätt sexkollektiv? Är två fruntimmer för få? Är 7 för många? Var går gränsen mellan kollektiv och harem? Kan man dessutom förvänta sig att kvinnorna ska förvärvsarbeta och dra sitt strå till stacken eller har man försörjningsplikt för dem?

Oj så frågor det blev, kanske är det bättre och billigare att låta bli ändå? Men håll med om, innerst inne, visst vore det rätt cool?

Jag säger som Eddie Izzard... Ciao

'Cos every day counts!

Vill du ha fler besökare till din blogg?
Ännu ett bra sätt att öka bloggens besökare

5 kommentarer och åsikter:

Ivana sa...

Om kollektivet blir av så ser jag framemot en blogg om spektaklet och allt som sker där inne. Eller okej, kanske inte allt som sker där inne haha!

Sindarin sa...

Ivana: Jag får nog lägga planerna på hyllan ett tag, det är som jag misstänkte inte helt lätt att hitta dessa medkollektivister =)

Simmelimaka sa...

Du!
Tror det är en strålande idé. Så kan alla hjälpas åt att hålla erotiken och spänningen på topp.
Men för att maximera det hela måste du fylla på med några intressanta män också - i princip lika många som kvinnorna. Då jäklar kommer du att få se på sex, och vara med om sex.
Jag anmäler mig som frivillig på stört.
Lusten just nu är mycket stor.

Sindarin sa...

Åååh Simme, jag som tänkte lägga ner hela projektet på grund an ointresse och så kommer du här och vill utveckla det =P

Anonym sa...

ha så kul !!
/sambo

Kommentatorer

Widget by Blogger Widgets
Världen betraktad ur mina ögon... Ja mycket mer än så behöver man nog inte säga =) Alla stavfel som för övrigt inte blir rättade under resans gång är en del i erbjudandet - take it or leave it.

Aktörer i min värld

Evilcapricorn (även kallad finskan, Eviltant, Evilsambo eller rätt och slätt Evil) är min finska sambo som styr mitt liv med sina järnnypor ;-)

Devlan (även kallad Älskade N, Dotra Mi m fl) är min äldsta dotter som numera passerat 20-års strecket och gjort mig till världens stoltaste Morfar.

Xvin (även kallad Sonen eftersom jag bara har en av den sorten) är min nyblivne tonåring, det långa håret gör att han ibland blir misstagen för dotter.

Jojo (även kallad Pip, eller den yngsta) är min yngsta dotter med ett galet hästintresse som är större än intresset för pappan till och från =)

Skrik och Panik (kan även kallas Knoll och Tott, den mindre av dom är även Mini-Pip) är Evils döttrar och på heltid ockupanter av ett av rummen i den Sindarinska bostaden.

Vincent (världens finaste lilla unge) är Devlans lilla son och tillika mitt barnbarn.

Katten (heter Morris men kallas allt från Katten till Kissanperkele) är den Norska skogskatten som kom in i livet när Evil gjorde sitt intåg.

Mochino (även kallad Musse eller slangen helt enkelt) är äldsta dotterns majsorm som flyttat hem igen, ja inte dottern då utan ormen, bara för att reta upp och kittla kattens nyfikenhet.

Jack Daniels (även kallad Stumpen) är Sambons nytillskott i familjen. En majsorm som saknar lite av sin svans och som inte alltid riktigt har koll på sin kroppsvolym. En väldigt social rackare dock.

Sindarin (det är i alla fall arbetsnamnet på den) är min lilla Candy cane som nyligen flyttat in i hushållet. Liten och naggande god får man säga.

Alla beskrivna personer finns på riktigt och inverkar på min vardag på ett påtagligt sätt även dom som förekommer i form av pseudonymer.