Utmanad

Jag har blivit utmanad av den underbara lilla Cat

1. Vilken parfym använder du?
Deoderant FFS

2. Dagens låt?
Within Temptation - The Howling

3. Vad läser du just nu?
Ingen men jag köpte Människohamn av John Ajvida Lindqvist

4. Dagens höjdpunkt?
Vet inte om det kommer någon bättre... ananrs var det duschen i morse

5. Vad skulle du vilja lära dig?
Mera om mera

6. Vad var ditt senaste inköp?
Ett paket tuggummi

7. Vad är ditt favoritdjur?
Min Swift Purple Windrider =P

8. Vad är ditt viktigaste mål för tillfället?
Jag vet faktiskt inte... jag känner mig lite mållös för stunden

9. Vad tycker du om personen som skickade frågorna till dig?
Världens bästa lilla Cat =)

10. Vilken är din ögonfärg?
Sinatrafärgade

11. Om du kunde ändra något hos dig själv, vad skulle det vara?
Jag skulle vilja vara mer målinriktad tror jag

12. Om du kunde vara var som helst i världen de kommande timmarna, var skulle du då vara?
I min säng eller på ett hotellrum någonstans där det är lugnt och tyst

13. Vad värdesätter du hos dina vänner?
Att de är ärliga och onte försöker vara någon annan än dom personer dom är!

14. Vad är meningen med livet?
Idag? Ingen aning... jag har frågat mig samma sak utan att få något riktigt svar

15. Vilket är ditt drömyrke?
Jag skulle vilja hjälpa ungdomar på glid om det inte vore för att jag behöver en hyfsad inkomst.

16. Vilket av plaggen i din garderob är din favorit?
Garderob? Mina ligger i en hög =P Men favoritplagget i högen är nog någon T-shirt med tryck...

17. Vad får dig att gråta?
Alla jävla Disneyfilmer med lyckliga slut

18. Nämn tre saker som får dig att le.
Vincent, min sambo och mina barn, fast dom får mig att se rött ibland med =P

19. Om du fick tre önskningar, vad skulle det vara?
En ny bostad, ett långt och lyckligt liv och tre nya önskningar

20. Vilka är dina favoritserier på tv?
House är nog den enda serie jag kollar på

21. Vad har du på dig just nu?
Ljusblå badshorts och en AC/DC t-shirt

22. Vilket är ditt favoritgodis?
Snökulor och Krokofanter

23. Vad gjorde du innan du satte dig och svarade på dom här frågorna?
Åt middag

24. Nämn en person du ser upp till och varför
En av dom personer jag ser upp till mest i världen är min äldsta dotter. Livet har delat ut en påse käftsmällar men hon står ändå stadigt på sina båda ben.

Man ska ta bort en fråga och ersätta med en egen så det har jag gjort och sen skicka vidare till en annan bloggare. Jag utmanar Evilsambo, Zuzibuz och Jossan... bara för att jag kan =P

'Cos every day counts!

Vill du ha fler besökare till din blogg?

8 kommentarer och åsikter:

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Hihi jag visste det var Cattens utmaning... Jag som suger på dessa utmaningar! :P

Nathalie sa...

Tack älskade pappa. Puss!

Josefine sa...

duedum :)

Cat sa...

Åh! Va skoj att läsa dina svar!! =D
O måste hålla med dig om att snökulor o krokofanter är sjukt gott.. Krokofanter skall köpas snarast!!!! =P

Cat sa...

Japp! De är helt sjukt goda! =P Att jag inte tänkte på dem när jag gjorde utmaningen. =P Men pez är gott med! ;D

Jodå, jag mår bra. =) Lite stressad bara. Måste hinna städa ur bilen innan jag börjar jobba vid 13.
Hur mår du då vännen? =)

Cat sa...

Haha! Jo..tänk om jag också kunde va sån. =P Va nice allt hade vart! =)

Cat sa...

Det låter riktigt bra faktiskt! ;D

Jo, det går jättebra faktiskt! =) Trivs kanonbra. Och har fått massa olika ansvarsområden. =) Lööööv it!!
Hur går det själv? =D

Cat sa...

Härligt! ;D
Jag skulle behöva sola lite, men får försöka göra det till helgen om vädret är bra! =) Sovit har jag gjort tillräckligt iaf. =P

Dags att dra iväg här nu o fixa lite. =/
Kramis!!

Arkiv

Kommentatorer

Widget by Blogger Widgets
Världen betraktad ur mina ögon... Ja mycket mer än så behöver man nog inte säga =) Alla stavfel som för övrigt inte blir rättade under resans gång är en del i erbjudandet - take it or leave it.

Aktörer i min värld

Evilcapricorn (även kallad finskan, Eviltant, Evilsambo eller rätt och slätt Evil) är min finska sambo som styr mitt liv med sina järnnypor ;-)

Devlan (även kallad Älskade N, Dotra Mi m fl) är min äldsta dotter som numera passerat 20-års strecket och gjort mig till världens stoltaste Morfar.

Xvin (även kallad Sonen eftersom jag bara har en av den sorten) är min nyblivne tonåring, det långa håret gör att han ibland blir misstagen för dotter.

Jojo (även kallad Pip, eller den yngsta) är min yngsta dotter med ett galet hästintresse som är större än intresset för pappan till och från =)

Skrik och Panik (kan även kallas Knoll och Tott, den mindre av dom är även Mini-Pip) är Evils döttrar och på heltid ockupanter av ett av rummen i den Sindarinska bostaden.

Vincent (världens finaste lilla unge) är Devlans lilla son och tillika mitt barnbarn.

Katten (heter Morris men kallas allt från Katten till Kissanperkele) är den Norska skogskatten som kom in i livet när Evil gjorde sitt intåg.

Mochino (även kallad Musse eller slangen helt enkelt) är äldsta dotterns majsorm som flyttat hem igen, ja inte dottern då utan ormen, bara för att reta upp och kittla kattens nyfikenhet.

Jack Daniels (även kallad Stumpen) är Sambons nytillskott i familjen. En majsorm som saknar lite av sin svans och som inte alltid riktigt har koll på sin kroppsvolym. En väldigt social rackare dock.

Sindarin (det är i alla fall arbetsnamnet på den) är min lilla Candy cane som nyligen flyttat in i hushållet. Liten och naggande god får man säga.

Alla beskrivna personer finns på riktigt och inverkar på min vardag på ett påtagligt sätt även dom som förekommer i form av pseudonymer.