Did you miss me?

Idag har jag verkligen haft fullt upp. Jag har ju inte ens haft tid att titta till er.

No fun :-/

Det enda positiva i kråksången är väl att ett ganska hastigt påkommet projekt ändå börjar lägga sig så pass att jag kommer att kunna lämna över ett ramverk till en kollega som kommer tillbaka om en vecka. Det negativa är att det tagit tid och kraft från annat jag borde hinna med innan jag går på semester.

I arbete mätt är jag en halvfärdig websida, ett femtiotal bilder till ett annat webprojekt, en utbildningsfolder, fem annonser, två dagar med förlagsorder, en fakturering samt några bortglömda småprojekt som visitkort mm i från att kunna ta semester näst-nästa måndag.

Det kan gå, det är ju för tjyven 24 timmar per dygn nästa vecka.

7 kommentarer och åsikter:

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Bytte från purple rain till P!nk... ;) Bättre så?!

Den där Stormen och hennes paraply.. sa...

Yeas We Did!

Kikar in en si så där 30 gånger per dag. Har inte förstått hur man håller reda på om "mina" bloggar uppdaterat. Tekniskt freak.
Nu tillbaka till buset med pervogrannen!

Anonym sa...

Haha, sötnos, det kaaaan faktiskt gå!

Nathalie sa...

Nästa vecka får du hämta, eller kanske spendera, lite energi hos ditt barnbarn också. Viiiinsent saknar sin offar, pratar om honom varje dag. Offar har en fisk. Offar har en orm. Ässkar dig offar vääääärden. Vincent åka tåget offar, Asbej (Jakobsberg)! Forst Vincent åka bussen, sen en tåg, sen en till tåg, sen Asbej! Offar bor där. Och Dannie, och EMElie, och LinNEA. Vincent inte sova offar, bara vila. Sen Vincent äta glass! Mamma också äta glass offar!
Inte åka offar dag, momjon (imorgon)! Esta vecka.

Ungefär så låter hans berättelser om när han ska åka till morfar.

Sindarin sa...

Zuz: Jag ska kolla när jag hinner... Jobbet kräver sin tribute just nu =P

Stormen: Ditt tekniska ufo ;-) tur att jag gillar dig ändå =P

Bama: Sweetie... jag hoppas verkligen det, annars blir det en mycket trasig kille som går på semester nästa helg.

Dotra: I'll do my very best to please him as well =P

Cat sa...

Welcome to my world.. Känns som jag har fullt upp hela tiden. =( Hinner inte med mitt liv öht.. Buuäääh!

What?? Dejt? Hängde inte med där.. Hehe!!

Saknar dig vännen!!!!
Kramar!

Sindarin sa...

Cat: Jag skulle ju gå på kurs i att vara elak hos dig =P

Miss u 2

Arkiv

Kommentatorer

Widget by Blogger Widgets
Världen betraktad ur mina ögon... Ja mycket mer än så behöver man nog inte säga =) Alla stavfel som för övrigt inte blir rättade under resans gång är en del i erbjudandet - take it or leave it.

Aktörer i min värld

Evilcapricorn (även kallad finskan, Eviltant, Evilsambo eller rätt och slätt Evil) är min finska sambo som styr mitt liv med sina järnnypor ;-)

Devlan (även kallad Älskade N, Dotra Mi m fl) är min äldsta dotter som numera passerat 20-års strecket och gjort mig till världens stoltaste Morfar.

Xvin (även kallad Sonen eftersom jag bara har en av den sorten) är min nyblivne tonåring, det långa håret gör att han ibland blir misstagen för dotter.

Jojo (även kallad Pip, eller den yngsta) är min yngsta dotter med ett galet hästintresse som är större än intresset för pappan till och från =)

Skrik och Panik (kan även kallas Knoll och Tott, den mindre av dom är även Mini-Pip) är Evils döttrar och på heltid ockupanter av ett av rummen i den Sindarinska bostaden.

Vincent (världens finaste lilla unge) är Devlans lilla son och tillika mitt barnbarn.

Katten (heter Morris men kallas allt från Katten till Kissanperkele) är den Norska skogskatten som kom in i livet när Evil gjorde sitt intåg.

Mochino (även kallad Musse eller slangen helt enkelt) är äldsta dotterns majsorm som flyttat hem igen, ja inte dottern då utan ormen, bara för att reta upp och kittla kattens nyfikenhet.

Jack Daniels (även kallad Stumpen) är Sambons nytillskott i familjen. En majsorm som saknar lite av sin svans och som inte alltid riktigt har koll på sin kroppsvolym. En väldigt social rackare dock.

Sindarin (det är i alla fall arbetsnamnet på den) är min lilla Candy cane som nyligen flyttat in i hushållet. Liten och naggande god får man säga.

Alla beskrivna personer finns på riktigt och inverkar på min vardag på ett påtagligt sätt även dom som förekommer i form av pseudonymer.