Vad tror ni om det här?

Jag har funderat länge på att gadda mig (jag är ju helt oskuld på den punkten) men jag fastnar alltid på det här med motiv och placering. Det ska ju gärna vara något jag kan stå för om en massa år med. Men nu har jag faktiskt ett par motiv jag skulle kunna tänka mig att leka lite med.

Så vad tror ni? Ska man önska sig pengar till en tattoo eller två i 40-års present?

'Cos every day counts!

Vill du ha fler besökare till din blogg?
Ännu ett bra sätt att öka bloggens besökare

12 kommentarer och åsikter:

Rosy Red sa...

Och du vet ju att vi fortfarande vill ha med idg mannen! Hör av dig om du vill kalasa.

Sindarin sa...

Rosy: Partying isn't my gimmick... But I'm on for a fika any day ;-)

litenX sa...

Kanske "risky bizzniz" (läses po ren skånska hehe..) Någon kanske kopierar och snor motivet?!)
Men kan du inte lägga upp motiven, så kan läsarna tycka till ;)
Kram och idag är det en ny vecka - nya möjligheter.
Kram

Sindarin sa...

LitenX: fullt så klara var dom inte =) Jag har en mental bild av hur det skulle kunna vara. Det ena motivet skulle kunna vara Iron Maidens Eddie från förr och det andra tänkbara motivet skulle vara fantazyinspirerat med Sindarin incorporerat i motivet på något bra sätt

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

God morgon hufvudstaden! Allt bara bra här... med kropp å knopp hos dig då?! :)

Klart att du ska rita på kroppen!! :P

Sindarin sa...

Zuz: Det är bra... lite kylslaget i "värmen" dock.

Ja jag funtar ju på om man inte ska skriva sig en "önskelista" redan nu =D

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Här i solstaden är det hela 17 grader varmt å sol (än så länge) :)

Ingen önskelista som gaddning bara... :D

Sindarin sa...

Zuz: Nu var du sådär smart och klok igen =)

Renée sa...

man blir aldrig får gammal för lite bläck.. min mormor är sugen på en svart änka på låret :D

Sindarin sa...

Renée: Ja jag har ju funderat några år, det känns som om det kanske är dags snart =) även om jag inte ska sätta Snagletooth på armen så funderar jag ju på Eddie =)

litenX sa...

Den sist nämda tycker jag låter som ett klockrent motiv ;)
Be om att få det som gnuggis ifall att du skulle ångra dig heheheh..

En gnuggis till dig Sindarin ;D

Sindarin sa...

LitenX: Vi får väl helt enkelt se när och om den dagen kommer =) Jag har faktiskt hittat en Eddie som jag gillar och tror skulle kunna bli kanon =)

Arkiv

Kommentatorer

Widget by Blogger Widgets
Världen betraktad ur mina ögon... Ja mycket mer än så behöver man nog inte säga =) Alla stavfel som för övrigt inte blir rättade under resans gång är en del i erbjudandet - take it or leave it.

Aktörer i min värld

Evilcapricorn (även kallad finskan, Eviltant, Evilsambo eller rätt och slätt Evil) är min finska sambo som styr mitt liv med sina järnnypor ;-)

Devlan (även kallad Älskade N, Dotra Mi m fl) är min äldsta dotter som numera passerat 20-års strecket och gjort mig till världens stoltaste Morfar.

Xvin (även kallad Sonen eftersom jag bara har en av den sorten) är min nyblivne tonåring, det långa håret gör att han ibland blir misstagen för dotter.

Jojo (även kallad Pip, eller den yngsta) är min yngsta dotter med ett galet hästintresse som är större än intresset för pappan till och från =)

Skrik och Panik (kan även kallas Knoll och Tott, den mindre av dom är även Mini-Pip) är Evils döttrar och på heltid ockupanter av ett av rummen i den Sindarinska bostaden.

Vincent (världens finaste lilla unge) är Devlans lilla son och tillika mitt barnbarn.

Katten (heter Morris men kallas allt från Katten till Kissanperkele) är den Norska skogskatten som kom in i livet när Evil gjorde sitt intåg.

Mochino (även kallad Musse eller slangen helt enkelt) är äldsta dotterns majsorm som flyttat hem igen, ja inte dottern då utan ormen, bara för att reta upp och kittla kattens nyfikenhet.

Jack Daniels (även kallad Stumpen) är Sambons nytillskott i familjen. En majsorm som saknar lite av sin svans och som inte alltid riktigt har koll på sin kroppsvolym. En väldigt social rackare dock.

Sindarin (det är i alla fall arbetsnamnet på den) är min lilla Candy cane som nyligen flyttat in i hushållet. Liten och naggande god får man säga.

Alla beskrivna personer finns på riktigt och inverkar på min vardag på ett påtagligt sätt även dom som förekommer i form av pseudonymer.