Fler bloggtips

Har ni några intressanta bloggar ni läser ofta som ni vill rekommendera? Jag har ett gäng bloggar jag läser men vill gärna ha tips på fler. I högermarginalen ser ni några som jag följer vartefter dom blir uppdaterade (klicka på visa fler så ser du alla). Det här är dock inte alla... vissa bloggar jag läser skyltar jag inte med på grund av att dom är av allra personligaste laget och jag vet inte om bloggaren i sig vill att dom ska spridas vitt och brett. En del personers smärta vill dom kanske hålla lite för sig själva tänker jag.

Redan från start kan jag säga att det är totalt ointressant med bloggar som innehåller dagens outfit och bajsblöjor.

'Cos every day counts!

Vill du ha fler besökare till din blogg?

44 kommentarer och åsikter:

Anonym sa...

Heeey...kolla in dagens outfit idag!! ;)
Haha! Nävars! Jävlas lite bara! =P

Jupp, vi är överens för det mesta ju! =D

Går ju lite sent nu är klart, men för min del är det rätt bra. Eftersom jag jobbar så knasiga tider så slutar jag ju vid 22 ibland. O det innebär att jag inte behöver missa nåt avsnitt! =D

Anonym sa...

Hehe!! Precis.. Blir lite knas när man jobbar sent.. Jag kan inte koppla av o somna direkt när jag kommer hem. Behöver en datastund för att varva ner lite.

Haha!! Jo du.. Kan lova dig att vintern inte vart lätt med bara hatten. Huuah! Men nu är våren kommen..hoppas jag iaf! O baken min med! =P

Anonym sa...

HAHAHA!! Hmm...menade mer att den också hoppas att våren är kommen.. =P Men inte alltid jag har koll på alla kroppsdelar. Hjärnan har en förmåga att försvinna ibland! ;)

Inte alltid man har ork för datorn.. Ibland kallar soffan på en liksom..o man orkar inte göra nåt annat än att bara sitta där o slöa!

Tror redan du läser mina favvobloggar.. Bastardo, The Devil Wears...din blogg, Zuzibuz..Ellas.. är några iaf!

Anonym sa...

Hehe! Precis.. så är det! =D

Mjoo...lite jobbigt läge utan arslet..hehe!! =P

http://zuzibuz.blogg.se
http://ellisgirl.blogg.se
In o gratta Susanne (zuzibuz).. Hon fyllde år igår!! =D

Anonym sa...

Hahaha!!! Jaa, skall försöka göra detta! =P
Ha det så trevligt på lunchen! =D Skall kanske ta något att äta här med. är hungrig igen.. Inte ofta jag äter frukost vid halv 8.. =P

Anonym sa...

Jaa, visst är det synd om mig! ;)
Nävars.. det är helt underbart att va uppe tidigt! Har en hel dag framför mig..=D

Anonym sa...

Hehe! Jodu..=P Kan man ju lugnt säga!

Yeah! Men sådär får du ju inte skriva.. Usch! Bort hemska tanke! Innan hemska hösten kommer så är det ju en lååång o varm sommar! =D

Anonym sa...

Och där försvann allt mitt hopp.. =(
Buuäääh! *gråter floder*

Hehe! Sverige blir varmare o varmare ju.. Snart har vi förhoppningsvis medelhavsklimat här! Om jorden pallar med vill säga.. ;)

Anonym sa...

Det har du så rätt i! ;)
Hehe!

Önskar dock att det kunde vara så varmt här NUU! =D Underbart med värmande sol och en iskall öl! =P

Anonym sa...

Hahaha! Det stämmer.. Då blir det hett som bara den.. Vet dock inte om jag vill ha riktigt såå mycket färg.

Bara för att vi skriver om öl så blev jag sugen på det ju.. Och idag är det lill-lördag. Om man kanske skulle köpa några öl till eftermiddagssolen! ;)

Anonym sa...

Hehe! Inte ditt fel! Var ju jag som började prata om öl!! =P

Jodu..hehe! Jag håller mig borta från spisen.. Inte min grej med matlagning riktigt. =D
Kan väl iofs bara jag vill, helt pantad är man ju inte. ;) Men har inget intresse för det direkt.. Sambon däremot gillar att laga mat, så han sköter den biten...

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Tack så mycket! Visst är det 25... ;)
Haha har CrazyCat varit i farten nu igen... Mayday mayday!! :D

Dagens outfit kommer bli en infit som är min nya spis... :P

Anonym sa...

Träligt när det blir så. =( Man har ju sina perioder. Har vart sjukt trött på mitt jobb o nästan tänkt säga upp mig.. men nu är jag lite mer positiv. Kan ju iofs bero på att jag äntligen fick min lön. =P

Kom på att peggygirl.se är riktigt bra också o blondiies.blogg.se och även barnenshjaltar.blogg.se

Anonym sa...

Ja precis!! O sen att jag fick mycket mer än jag väntat mig är också positivt..

Jaa, det stod ganska still i skallen när du frågade..=P Men efter en stund så drog hjärnan igång! Sakta men säkert! ;)

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Det borde jue ha slagit mig när jag såg ditt inlägg... Skyller allt på hårfärgen istället då... ;)

iCat sa...

Precis!! =D Så nu skall jag fira detta med att sticka till glasbanken o inhandla lite öl..=P

Anonym sa...

Vet inte vad jag gjorde där riktigt.. Haha! Visste inte ens att jag hade den bloggen. =P

Anonym sa...

Hehe!! Jadu..=P Det var en riktigt bra fråga! =P Men jag jobbar ju förmodligen i helgen, så får ta helg idag! Tror iaf det blir en eller ett par öl. Men det får bli senare.. Skall först iväg o hämta bilen o fixa lite!

Hoppas du får komma hem lite tidigare. Håller en tumme för dig! =)

Anonym sa...

Hahaha! Jaa, det var nog det! Blir kanske billigt detta! ;)

Anonym sa...

Rätt tänkt!! ;) Strunta i samvetet för en stund.. Man behöver lite vila ibland. Har man ingen lust, ork o motivation så gör man ju inget bra jobb ändå!

Anonym sa...

Haha! Jaa..=P Det verkar nästan så.. Eller..inte ens det.. Tittade bara på sambons whiskysamling så bidde denna kisseCat fuller!

Anonym sa...

Haha! Japp, visst är jag! ;)

Anonym sa...

Jaa exakt.. Väldigt billig i drift!

Och lätt att han får en PussyCat sen.. Hehe! =D Skall minsann se till att bli galen i hatten..;)

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Tror att jag är snäppet blondare faktiskt... :D Fast hon är jue halvnorsk... ;)

Anonym sa...

Mjauuu...=D Yepp...that's me! =D

Anonym sa...

Haha.. Vadå för stavningar? KieesCatten?

Såå, nu är korken på.. Känns det bättre? =P

Anonym sa...

Hehe!! =P Jo det är nog det! =D
Den spriten den spriten..=P
Ändå är jag tacksam.. Spriten räddade mig från sporten!

Anonym sa...

Nääe..usch..det var hemskt skrivet.. Sport är bra..=P

Anonym sa...

Haha! Japp! Född sån fast mindre.. ;)

Anonym sa...

Haha!! =P Men när man tar fram pussycat så blir väl det en form av sport eller? Typ iaf... Och där är det helt klart utöva som gället! =P
Skall jag titta på sport så går det åt mycket sprit.. ;)

Anonym sa...

HAha! Ja men preciiis!

Anonym sa...

Hehe! =P
Då är vi 2! ;)

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Ja vi är bra lika i mycket så det är nog jämt där... :D Plus att Värmland gränsar jue till Norge... ;)

Anonym sa...

Haha!! Japp! =P

Anonym sa...

Hahaha! Jo, det har du självklart rätt i! O vissa behöver ju Pussyöppnare o sådär med.. =D

Anonym sa...

Jag är inte den som är den.. ;)

Anonym sa...

Haha...nämen typ.. dooleys o sånt där..=P Hehehe!

Anonym sa...

Hahaha!! Jaa! Skapligt förvirrande för dem..=P

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Ja nu behöver du inte filura något mera på det lixom... ;) Fast vi har fått en del ord om bakfoten som tös till exempel... Det blir man gärna kallad här men inte där... :D

Anonym sa...

Hahaha!!! Där fick du till det! ;)

Anonym sa...

Hahaha!! Och han gör det bra! =D
Ung o tokig flicka ska snart till glasbanken sticka.. Eller nåt!

Anonym sa...

Säger detsamma till dig.. det gör du heelt rätt i!! Hem o slöa.. Ta dig en öl vettja! ;)

Nu piiper jag iväg här.. Ha det underbart så länge! =)

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Man blir aldrig för gammal för att lära sig något nytt vettu... ;)

Daniel sa...

Inte har du väl missat Daniels värld? Om inte, skandal!

Arkiv

Kommentatorer

Widget by Blogger Widgets
Världen betraktad ur mina ögon... Ja mycket mer än så behöver man nog inte säga =) Alla stavfel som för övrigt inte blir rättade under resans gång är en del i erbjudandet - take it or leave it.

Aktörer i min värld

Evilcapricorn (även kallad finskan, Eviltant, Evilsambo eller rätt och slätt Evil) är min finska sambo som styr mitt liv med sina järnnypor ;-)

Devlan (även kallad Älskade N, Dotra Mi m fl) är min äldsta dotter som numera passerat 20-års strecket och gjort mig till världens stoltaste Morfar.

Xvin (även kallad Sonen eftersom jag bara har en av den sorten) är min nyblivne tonåring, det långa håret gör att han ibland blir misstagen för dotter.

Jojo (även kallad Pip, eller den yngsta) är min yngsta dotter med ett galet hästintresse som är större än intresset för pappan till och från =)

Skrik och Panik (kan även kallas Knoll och Tott, den mindre av dom är även Mini-Pip) är Evils döttrar och på heltid ockupanter av ett av rummen i den Sindarinska bostaden.

Vincent (världens finaste lilla unge) är Devlans lilla son och tillika mitt barnbarn.

Katten (heter Morris men kallas allt från Katten till Kissanperkele) är den Norska skogskatten som kom in i livet när Evil gjorde sitt intåg.

Mochino (även kallad Musse eller slangen helt enkelt) är äldsta dotterns majsorm som flyttat hem igen, ja inte dottern då utan ormen, bara för att reta upp och kittla kattens nyfikenhet.

Jack Daniels (även kallad Stumpen) är Sambons nytillskott i familjen. En majsorm som saknar lite av sin svans och som inte alltid riktigt har koll på sin kroppsvolym. En väldigt social rackare dock.

Sindarin (det är i alla fall arbetsnamnet på den) är min lilla Candy cane som nyligen flyttat in i hushållet. Liten och naggande god får man säga.

Alla beskrivna personer finns på riktigt och inverkar på min vardag på ett påtagligt sätt även dom som förekommer i form av pseudonymer.