Tyvärr inte idag då

Det händer ibland att man får kommentarer som den här

Ska vi prenumerera på varandra? =)
Lägg till mig, så lägger jag till dig med!

Jag svarar en gång för alla. Jag kommer inte att följa eller prenumerera på någon blogg, bara för att öka på statistiken i den. Om jag följer en blogg gör jag det för att den intresserar mig av någon anledning, det kan vara fascinerande människor eller ämnen som helt enkelt tilltalar mig. så med andra ord om jag inte finner bloggen intressant kommer jag följdaktligen inte heller att läsa den i fortsättningen. Visst skulle jag kunna lägga till dig som en vänlig gest, men inom kort skulle jag ha slutat prenumerera med om bloggen inte tilltalat mig. Jag förväntar mig faktiskt att andra människor resonnerar ungefär som jag med.

Låt mig dra en liknelse, jag är t ex allergisk mot körsbär så den som odlar körsbär kommer aldrig att kunna få mig som kund, oavsett om jag får rabatt på dem eller ej. Om du däremot odlar bananer så skulle det vara en helt annan grej liksom.

'Cos every day counts!

Vill du ha fler besökare till din blogg?

27 kommentarer och åsikter:

Anonym sa...

underbart med en som resonerar lika,,,, får med massa sånna förslag, jag läser sällan andras utan folk får läsa min, sen om jag har 1 eller 1000 läsare skiter jag i, läs fr ni gillar mg inte för att ja kslal läsa era... håller med till fullo!!!!

ha en bra dag!

Anonym sa...

De där kommentarerna har man fått ja. O jag håller helt med dig. Jag läser o följer de bloggar som jag gillar och som jag tycker är intressanta!

Klockren liknelse btw.. ;) Hehe!

Anonym sa...

Ja precis.. Man gör ju det. O man kan bli helt tokig av att tänka på det. =(

Jajjemen!! Helt klart! ;)

Kikat på wipeout här..såg du det? =)

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Du menar väl inte att jag har vänt på dygnet... ;) Dagvill är jag i alla fall... :D

Ja den där frågan får man jue stup i kvarten... besöksraggare... :S Dom kör jue med copy & paste oxå överallt lixom... *suck*

Anonym sa...

Okey!! =)
Allt är bra mellan er igen eller? =)

Anonym sa...

Skönt att höra!! =)
Kikar på Sanningens ögonblick här.. =P Kul program! Dock sjukt på samma gång..

Anonym sa...

Hehe!! =P Vad gillar du för typ av program? =)
Lost o Fringe är mina favoriter! =D

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Det enda som dom är ute efter är mer besökare... Dom lägger till varandra hit å dit så att det ska se ut som att dom är poppis... Hej titta på mig vad prenumeranter som jag har! ;) I regel är det brudar runt 17 bast... :)

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Men det är fan ännu värre... Snacka om att söka bekräftelse... Verkar som att det är många som inte mår så värst bra... :S

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Ja man märker det när man snurrar runt bland olika bloggar... Skulle vilja hjälpa alla men det kan man jue tyvärr inte... :(

Natti natti å sov så gott! Ska smita till soffan igen jag å mina serier... :)

Anonym sa...

Mjoo! =P Okey! Men det är ju skiitbra! Det gillar jag med! Kikar inte så mkt på TV heller. Hellre en bra film på projektorn! =P

Anneli sa...

Jag avskyr när maken är ute på resor, även om jag vet att han är en bra chaufför så vet man ju aldrig med andra. Skönt att allt var bra!

Körsbär och Bananer?? Vart får du allt ifrån :D.

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Ja hon å jag är jue rätt lika i mångt å mycket... :)

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Joho det säger jag visst det! ;D

*hihi*

inte bara det blonda å det halvnorska... :P

Anonym sa...

Hehe! Jaa, klart du ska tro på det! Jag följer inte så mycket faktiskt. Lost o wipeout.. Och Fringe när det gick! =)

God morgon förresten..

Anonym sa...

Låter bra det!! ;)

Har du det trevligt på jobbet? =)
Inga dumma dvärgar som jävlas med dig idag eller?

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Ingen av oss går omkring i lusekofte vad jag vet... :D Så det måste nog vara hjärnan som är halvnorsk... Det står jue still ibland lixom... Får jag nog filura på... ;)

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Tänk att jag visste att du skulle hugga på den... :D Vi får nog säga att vi är halvsvenskar då för det är jue mer fart på grannlandet än det här...

Anonym sa...

Skönt det iaf..
De jäklarna hoppade in i min skalle igår. Hade ont från det jag vaknade tills jag somnade i soffan. Blää!
Men idag är jag fit for fight!! ;)

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Haha vart fick du nu det ifrån?! Tänkte jue mer på alla friställningar som är... inga fria ställningar nu... ;)

Anonym sa...

Haha! Jaa, jag försökte, men de ville inte ge med sig. Tror de var bögar hela högen.
Sparkade min sambo i ansiktet igår, dvärgarna fick mig att göra det... =/ Mean kittyCat

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Du kan få en doggybag istället om du vill... :D Den kan du ta med dig mat i... ;)

Anonym sa...

Hahaha!! Njaae.. Tror inte det är så bra att göra det faktiskt. Men tack o lov så ser han normal ut. Allt sitter på sin plats!! =P

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Det var jue det jag sa... :D Karlar! ;)

Anonym sa...

Haha! När jag sparkade honom??
Inte en aning.. Jag sov..=P

Anonym sa...

Haha!! Ja, det undrar jag med!! =P
Tror jag somnade med benen över honom på någe vis. Jag är ganska vild när jag sover.. Slår o sparkar o ramlar ur sängen ibland.. Haha!

Anonym sa...

Hahaha!!! Japp...det är lite farligt.. Men vad vore livet om man inte vågade ta lite risker? ;)

Arkiv

Kommentatorer

Widget by Blogger Widgets
Världen betraktad ur mina ögon... Ja mycket mer än så behöver man nog inte säga =) Alla stavfel som för övrigt inte blir rättade under resans gång är en del i erbjudandet - take it or leave it.

Aktörer i min värld

Evilcapricorn (även kallad finskan, Eviltant, Evilsambo eller rätt och slätt Evil) är min finska sambo som styr mitt liv med sina järnnypor ;-)

Devlan (även kallad Älskade N, Dotra Mi m fl) är min äldsta dotter som numera passerat 20-års strecket och gjort mig till världens stoltaste Morfar.

Xvin (även kallad Sonen eftersom jag bara har en av den sorten) är min nyblivne tonåring, det långa håret gör att han ibland blir misstagen för dotter.

Jojo (även kallad Pip, eller den yngsta) är min yngsta dotter med ett galet hästintresse som är större än intresset för pappan till och från =)

Skrik och Panik (kan även kallas Knoll och Tott, den mindre av dom är även Mini-Pip) är Evils döttrar och på heltid ockupanter av ett av rummen i den Sindarinska bostaden.

Vincent (världens finaste lilla unge) är Devlans lilla son och tillika mitt barnbarn.

Katten (heter Morris men kallas allt från Katten till Kissanperkele) är den Norska skogskatten som kom in i livet när Evil gjorde sitt intåg.

Mochino (även kallad Musse eller slangen helt enkelt) är äldsta dotterns majsorm som flyttat hem igen, ja inte dottern då utan ormen, bara för att reta upp och kittla kattens nyfikenhet.

Jack Daniels (även kallad Stumpen) är Sambons nytillskott i familjen. En majsorm som saknar lite av sin svans och som inte alltid riktigt har koll på sin kroppsvolym. En väldigt social rackare dock.

Sindarin (det är i alla fall arbetsnamnet på den) är min lilla Candy cane som nyligen flyttat in i hushållet. Liten och naggande god får man säga.

Alla beskrivna personer finns på riktigt och inverkar på min vardag på ett påtagligt sätt även dom som förekommer i form av pseudonymer.