Blizzard sux sometimes

Jag gav upp tankarna på att somna om och tänkte fördriva tiden fram till tvättstugan, eller när någon vaknar här i huset, med lite mining i WoW. Jo men tjena... Blizzards loginserver är fuckad just denna morgon och dom har ingen prognos på hur länge den så ska vara. Så lira en stund was out of the question när allt kom till kritan.

Nu vaknade iofs tanten och svamlade om treplansvilla med trevåningssäng där ungarna fick hoppa ner i sitt rum genom ett hål i taket... Me like ;-)

Hornen växer i pannan!

Man kanske skulle tappa upp ett varmt bad eller fortsätta inreda burken som Izzy ska bo i några veckor istället. Jag började igår kväll men klockan blev så mycket så jag la resten på hyllan tills idag istället. Izzy är en liten majsis som behöver bo på hotell några veckor medans hans fjälla är gräsänka och går på spabehandlingar... eller riktigt så var det kanske inte. Han är lite väl pilsk och fjällan har huvudvärk och behöver ha deras hus för sig själv en liten stund =P så självklart ställer man upp ;-)

'Cos every day counts!

Vill du ha fler besökare till din blogg?

29 kommentarer och åsikter:

Renée sa...

sv: vilken söt historia :D

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Tänkte jue mer på den fina (av)tändande grillbilden som du fick... ;P

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Kan jue ta å skicka lite UPPmuntrande mail till dig istället då... :D

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Åh fan jag som var snabb å tryckte på sändknappen (å inte shoppingknappen) för en gångs skull... ;)

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Å du var du snabb å öppnade dom oxå förstås... ;)

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

It takes one to know one... ;P

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Man kan inte dölja något för Susaida vettu väl... :D

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Man kan inte dölja något för Susaida vettu väl... :D

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Ja så det är bäst att du ritar ordentligt nu... ;)

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Håller på å betalar räkningar jag... inte så UPPlyftande det heller... :S

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Fast nu är det avklarat för den här gången... Dax att leta reda på något kul istället... :P

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Hmm... pinkande kossor på brinnande hö?! :D

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Nu måste jag jue tänka till lite... :D
Jag gör det medans som jag slår in paket här...

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Passa dig så att jag inte slår till på ett paket istället... :D

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Var glad att jag inte tejpat ihop det paketet som jag gjort med detta här... :D

Funderar på att göra så med grannen dock!! ;)

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Haha det är kanske därför som det dunkar å skriker hela tiden där uppe... ;P

Renée sa...

sv: haha! ;D

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Verkar inte som att dom lärt sig landa där uppe än haha utan kraschlandar med jämna mellanrum... :P

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Låter som att han har fyra stycken som skäller på han om man räknar in hunden... :P

Renée sa...

sv: av nån anlednig kom jag att tänka på Sällskapsresan ;P

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Haha han drog iväg här förrut... inte med helikoptern utan med bil dock... ;)

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Blev betydligt lugnare här i alla fall... :)
Smet jue ut jag oxå en sväng... :P

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Har bakas det inga kakor idag... Jag bara rör till det i köket... ;P

Anneli sa...

Sv: Ja, ja men alla kan ju inte vara perfekta ;).

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Å nu ska jag röra mig mot soffan å vidare till LA... ;)

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Är du redan där du?! Eller hur går det med ritandet... :)

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Fast du inte fick någon hjälp... :)

Josefine sa...

Izzy, Eddie och matte skickar sina djupaste tack till hotellet :)

Sindarin sa...

Me now nattin Jossan... me fråm Barsälåååna

Arkiv

Kommentatorer

Widget by Blogger Widgets
Världen betraktad ur mina ögon... Ja mycket mer än så behöver man nog inte säga =) Alla stavfel som för övrigt inte blir rättade under resans gång är en del i erbjudandet - take it or leave it.

Aktörer i min värld

Evilcapricorn (även kallad finskan, Eviltant, Evilsambo eller rätt och slätt Evil) är min finska sambo som styr mitt liv med sina järnnypor ;-)

Devlan (även kallad Älskade N, Dotra Mi m fl) är min äldsta dotter som numera passerat 20-års strecket och gjort mig till världens stoltaste Morfar.

Xvin (även kallad Sonen eftersom jag bara har en av den sorten) är min nyblivne tonåring, det långa håret gör att han ibland blir misstagen för dotter.

Jojo (även kallad Pip, eller den yngsta) är min yngsta dotter med ett galet hästintresse som är större än intresset för pappan till och från =)

Skrik och Panik (kan även kallas Knoll och Tott, den mindre av dom är även Mini-Pip) är Evils döttrar och på heltid ockupanter av ett av rummen i den Sindarinska bostaden.

Vincent (världens finaste lilla unge) är Devlans lilla son och tillika mitt barnbarn.

Katten (heter Morris men kallas allt från Katten till Kissanperkele) är den Norska skogskatten som kom in i livet när Evil gjorde sitt intåg.

Mochino (även kallad Musse eller slangen helt enkelt) är äldsta dotterns majsorm som flyttat hem igen, ja inte dottern då utan ormen, bara för att reta upp och kittla kattens nyfikenhet.

Jack Daniels (även kallad Stumpen) är Sambons nytillskott i familjen. En majsorm som saknar lite av sin svans och som inte alltid riktigt har koll på sin kroppsvolym. En väldigt social rackare dock.

Sindarin (det är i alla fall arbetsnamnet på den) är min lilla Candy cane som nyligen flyttat in i hushållet. Liten och naggande god får man säga.

Alla beskrivna personer finns på riktigt och inverkar på min vardag på ett påtagligt sätt även dom som förekommer i form av pseudonymer.