Nummer två

Jag pratade med en ung dam om relationer och hon berättade att hon inte kunde göra nummer två hemma hos sin pojkvän. Det spelar ingen roll hur naturligt det än är... det går bara inte. Hon höll på att skämmas ihjäl sig när hon råkade släppa en smygare så att han hörde det.

Pojkvännen menar på att det bara är larvigt och jag måste verkligen hålla med =) visst... i början av en relation går man inte gärna på sin partners toalett och lämnar sin odör... men har man kännt varandra en längre tid borde man nog kunna släppa lite på sina restriktioner.

Hon trodde att det i grund och botten var hennes mammas fel... innan hon var 10 år trodde hon inte att mammor vare sig pruttade eller, gud förbjude bajsade alls =)

Skitsnack? Ja det beror ju på hur ni ser på saken men det var helt sannt =P

'Cos every day counts!

Vill du ha fler besökare till din blogg?
Ännu ett bra sätt att öka bloggens besökare

3 kommentarer och åsikter:

Den där Stormen och hennes paraply.. sa...

Herregud

Jag är vuxen och pruttar inte. Det är ju helt galet.

Annars. Update.

Flytt flytt bygga nytt rum måla nytt rum inte hinna tänka inte hinna äta... sen börjar det liksom om!
Känns det här igen kära du?? För ett år sedan i en blogg som vi numera glömt finns?? Haha!

Anneli sa...

Oj, oj, jag har svårt att förstå det där, här är vi nästan överdrivet naturliga. Men vad ska man göra med två små killar som rycker i toadörren?

Är lite dålig på att läsa andra bloggar nu, så jag uppdaterar mig typ en vecka i taget. Därför blir mina kommentarer så långa...

Självklart ska du berätta klart Tarzans historia, om du vill och orkar.

Hur mår du egentligen? Kanske vore en idé att försöka släppa allt och bara vara med lillprinsen nu. Han verkar vara som förgyller din tillvaro mest.

Mer cyniska tycker jag alla blir med åren.

Föresten, jag kommer att fortsätta hoppas minst till 40! ;)

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Mina ben bar mig hem till mina päron på min promenix... Så bloggmaskinen fick vila liiite... :P

Drack så mycket VATTEN så där fick jag minnsann springa på toaletten ett ex antal gånger... ;)

Arkiv

Kommentatorer

Widget by Blogger Widgets
Världen betraktad ur mina ögon... Ja mycket mer än så behöver man nog inte säga =) Alla stavfel som för övrigt inte blir rättade under resans gång är en del i erbjudandet - take it or leave it.

Aktörer i min värld

Evilcapricorn (även kallad finskan, Eviltant, Evilsambo eller rätt och slätt Evil) är min finska sambo som styr mitt liv med sina järnnypor ;-)

Devlan (även kallad Älskade N, Dotra Mi m fl) är min äldsta dotter som numera passerat 20-års strecket och gjort mig till världens stoltaste Morfar.

Xvin (även kallad Sonen eftersom jag bara har en av den sorten) är min nyblivne tonåring, det långa håret gör att han ibland blir misstagen för dotter.

Jojo (även kallad Pip, eller den yngsta) är min yngsta dotter med ett galet hästintresse som är större än intresset för pappan till och från =)

Skrik och Panik (kan även kallas Knoll och Tott, den mindre av dom är även Mini-Pip) är Evils döttrar och på heltid ockupanter av ett av rummen i den Sindarinska bostaden.

Vincent (världens finaste lilla unge) är Devlans lilla son och tillika mitt barnbarn.

Katten (heter Morris men kallas allt från Katten till Kissanperkele) är den Norska skogskatten som kom in i livet när Evil gjorde sitt intåg.

Mochino (även kallad Musse eller slangen helt enkelt) är äldsta dotterns majsorm som flyttat hem igen, ja inte dottern då utan ormen, bara för att reta upp och kittla kattens nyfikenhet.

Jack Daniels (även kallad Stumpen) är Sambons nytillskott i familjen. En majsorm som saknar lite av sin svans och som inte alltid riktigt har koll på sin kroppsvolym. En väldigt social rackare dock.

Sindarin (det är i alla fall arbetsnamnet på den) är min lilla Candy cane som nyligen flyttat in i hushållet. Liten och naggande god får man säga.

Alla beskrivna personer finns på riktigt och inverkar på min vardag på ett påtagligt sätt även dom som förekommer i form av pseudonymer.