Veckans kommentar

Det är inte helt lätt att välja ut en enda "vinnande" kommentar förra veckan. Helgen var minst sagt omvälvande och det stöd jag fick av en del av er betyder så mycket. Den här veckan tror jag att vi bjuder på en liten kommentarsmix istället. Det är kommentarer som värmt när jag var kall eller som helt enkelt fått mitt ansikte att spricka upp i ett leende.

Formerly known as Miss J sa: Men hallå? Varför utgår du ifrån att du utvecklats till det sämre?? Nya perspektiv, insikter, erfarenheter och smällar gör en cynisk. Tills man bearbetat allt och lagt det bakom sig. Gör man inte det blir man bitter.
Men det tror jag inte är någon risk med dig.
Hmm.. Do I Make Any Sense??

Lillan sa: Det var det där 100 procentiga jag fastnade för den där natten för 7 år sen. Det är just det jag älskar dig så mycket för vännen. Du är du i alla lägen och jag är tacksam över att få ha dig som vän.

Alabama sa: Du är by far en av de mest omtänksamma jag någonsin stött på i den virtuella världen!

Rosy Red sa: Vet ju inte vem du tänker på men känner mig träffad och det räcker... gråter en skvätt, tack för att du finns.

ZuZiBuZ sa: Tror sådana som har ett så kallat bagage med sig har mycket lättare att förstå andra eftersom man varit med om en hel del... vad det än månde vara lixom... Man behöver få ur sig det med jämna mellanrum för det går inte att samla på för mycket där inne... Det blir jue som en överfull garderob... till slut så ramlar allt ut ändå å kanske med båller å bång...

Alabama sa: Tack för att du delar med dig av så mycket. Jag bara bölar och bölar idag, men när jag läste detta var det tårar av glädje för dig, och din mamma som klarat av det här. Superstor kram

Formerly known as Miss J sa: Vännen vännen min!Jag glömmer hur mycket vi har gemensamt och att du berättat det här för mig. Inte exakt om den dagen men om din uppväxt. Jag är en mycket självcentrerad alkoholist. Men mest ett vuxet barn som inte förlåtit min mamma. Inte på långa vägar. Men min mamma är också långt ifårn nykter och totalt ointresserad av att ro båten åt samma torra land som mig.
Tack fina du för att du delar med dig. Kram

Nathalie sa: Älskade pappa. Jag älskar dig!

Som sagt... det var inte så många "roliga kommentarer" i just det här inlägget, men dom betydde så oerhört mycket när dom kom. Tack Zuz, Bama, Rosy, Föredetta Miss J, Dotra mi och C (du hade inte kommenterat men dig har jag fått feedback från ändå och den var minst lika fin så du får ett omnämnande du med).

Tack än en gång för era kommentarer och mail den gångna veckan. Ni är fan bäst!

'Cos every day counts!

Vill du ha fler besökare till din blogg?
Ännu ett bra sätt att öka bloggens besökare

16 kommentarer och åsikter:

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Kanske bara liiite för jag glömde att göra i ordning min kalla gröt igår kväll... ;P

Hihi efter att ha läst här inne så är det inga sura miner... God morgon huvud(tänkar)staden!! :D

Anonym sa...

<3

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Du har jue skrivit snällt om lilla mig bland annat... :)

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Yes box! Fått i mig fluff oxå nu så nu kan jag tänka lite till... :D

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Då äter vi ganska så lika för detta är jue oxå pulver... Fast blir som pudding i formen när man vispar upp det... Godare att äta med sked än att dricka det... Mer mättande lixom... :P

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Haha det är du nog inte ensam om... Förstår inte varför jag inte har blivit sponsrad än... ;)

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Är lite långt att gå... Får nog träna lite mer på mina promenixer först i så fall... :)

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Kanske skulle gå dit som jag är klädd här inne i värmen haha... endast i trosor... :P

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Du å din tuttfixering! ;) Det finns dom som är rumpfixerade oxå... :D Kanske tur jag ska tvätta idag så jag inte får gå med rumpan bar...

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Där är vi lika för fötter gillar inte jag heller... Tänk dom som suger på tårna... *huah* Jag ryser bara att jag tänker på det!

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Åh fy vilken sucker du är!! :D

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Ja ichias är inte att leka med i know... :( Försök att röra lite på dig... För ryggen är det mycket bättre att stå upp än att sitta ner...

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Synd du inte har ett sådant där höj å sänkbart bord så du kan variera om du vill sitta eller stå... Säg till bossen å hälsa från mig! ;)

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Har massvis med sladdar jag å en stationär så jag får snällt sitta där jag sitter... :D Men smiter nog in i duschen en sväng tror jag... :P

Renée sa...

sv: tack för din röst :D

Cc79 sa...

Tack fina! Som jag sagt ska jag bättra mig vad gäller kommentarerna.

Och tack för dina kloka ord vad gäller all turbulens i mitt liv - du är fantastisk!

Arkiv

Kommentatorer

Widget by Blogger Widgets
Världen betraktad ur mina ögon... Ja mycket mer än så behöver man nog inte säga =) Alla stavfel som för övrigt inte blir rättade under resans gång är en del i erbjudandet - take it or leave it.

Aktörer i min värld

Evilcapricorn (även kallad finskan, Eviltant, Evilsambo eller rätt och slätt Evil) är min finska sambo som styr mitt liv med sina järnnypor ;-)

Devlan (även kallad Älskade N, Dotra Mi m fl) är min äldsta dotter som numera passerat 20-års strecket och gjort mig till världens stoltaste Morfar.

Xvin (även kallad Sonen eftersom jag bara har en av den sorten) är min nyblivne tonåring, det långa håret gör att han ibland blir misstagen för dotter.

Jojo (även kallad Pip, eller den yngsta) är min yngsta dotter med ett galet hästintresse som är större än intresset för pappan till och från =)

Skrik och Panik (kan även kallas Knoll och Tott, den mindre av dom är även Mini-Pip) är Evils döttrar och på heltid ockupanter av ett av rummen i den Sindarinska bostaden.

Vincent (världens finaste lilla unge) är Devlans lilla son och tillika mitt barnbarn.

Katten (heter Morris men kallas allt från Katten till Kissanperkele) är den Norska skogskatten som kom in i livet när Evil gjorde sitt intåg.

Mochino (även kallad Musse eller slangen helt enkelt) är äldsta dotterns majsorm som flyttat hem igen, ja inte dottern då utan ormen, bara för att reta upp och kittla kattens nyfikenhet.

Jack Daniels (även kallad Stumpen) är Sambons nytillskott i familjen. En majsorm som saknar lite av sin svans och som inte alltid riktigt har koll på sin kroppsvolym. En väldigt social rackare dock.

Sindarin (det är i alla fall arbetsnamnet på den) är min lilla Candy cane som nyligen flyttat in i hushållet. Liten och naggande god får man säga.

Alla beskrivna personer finns på riktigt och inverkar på min vardag på ett påtagligt sätt även dom som förekommer i form av pseudonymer.