Hjälp min dator måste ha fått virus

Eller så är det Zuz shoppingknapp som smittat den kanske?

Jag satt och surfade lite slött på en fototjejs sida. efter en stundsläsning såg jag att hon tipsade om en site som sålde fototillbehör, speciellt macrofilter. Jag hoppade genast dit och började kika runt. En halvtimme senare plingar det till i mailen, då har jag i hela mitt oförstånd lyckats beställa:

  • ett extra batteri till min Sony
  • ett extra till min Minolta som tanten har fått ta över
  • en uppsättning macrofilter
  • ett stjärnfilter
  • ett 4 gb Compact flash minne

Allt detta istället för att sortera tvätten som det var meningen att jag skulle göra. Hur går sånt här till Zuz? Har din dator kanske smittat min? =P

Kamerasiten är förresten http://www.kaffebrus.se/ för den som har bättre karaktär än jag ;-)

'Cos every day counts!

Vill du ha fler besökare till din blogg?
Ännu ett bra sätt att öka bloggens besökare

14 kommentarer och åsikter:

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Hihi jag är jue delvis gjord av titan så... ;) Jag kör nog mycket med humor å positivitet för att livet blir så mycket lättare då... Men under där finns det jue en el del till... Syns nog mer IRL än på bloggen lixom... Jätteglad att jag snubblade över dig med... :) Som ger mig hopp om att det även finns fina killar... Så jag ska allt putta på dig i rätt riktning... Tränar å är stark vettu... ;) Kram huvudstaden!!

Haha skyll på mig du! Eller min dator... det är nog det enda som jag städar här... :P Men vad säger tanten nu då tro?! Inte värt att jag ger papsen den där länken i alla fall för då skäller nog mamsen på mig sen... ;)

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Jaha nu är jag gjord på EL oxå haha... :P

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Haha tror du att den ankan kommer att bli utsliten eller?! ;) Synd jag inte har bild kvar på den så kallade "doppankan"...

Rosy Red sa...

God morgon!

Kan du inte lägga upp några bilder så vi får se?

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Simply the best lixom... när man får säga det själv... :)
Vem vet musen kan jue knycka den stackars ankans batterier... Men annars lär den i alla fall få duscha ofta nu... :P

Anonym sa...

Hahaha, skön du är!

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Ja här är vi inga torrisar... ;P

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Vatten på både in och utsida vettu... :P

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Jag rekommenderar jue att inte dricka det vattnet då... ;P

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Inte undra på att du mår dåligt ibland... ;D


Kod: polly... ska man äta godis nu?! :P

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Det lär nog bli en glass sen skulle jag tro... :P

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Man kan jue göra egen som är nyttig å utan socker... Mer med protte du vet... :)

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Bättre att du jue köper hem lite sådant pulver istället... :)

Rosy Red sa...

nej, sköna bilder på sakerna du fotar!

Arkiv

Kommentatorer

Widget by Blogger Widgets
Världen betraktad ur mina ögon... Ja mycket mer än så behöver man nog inte säga =) Alla stavfel som för övrigt inte blir rättade under resans gång är en del i erbjudandet - take it or leave it.

Aktörer i min värld

Evilcapricorn (även kallad finskan, Eviltant, Evilsambo eller rätt och slätt Evil) är min finska sambo som styr mitt liv med sina järnnypor ;-)

Devlan (även kallad Älskade N, Dotra Mi m fl) är min äldsta dotter som numera passerat 20-års strecket och gjort mig till världens stoltaste Morfar.

Xvin (även kallad Sonen eftersom jag bara har en av den sorten) är min nyblivne tonåring, det långa håret gör att han ibland blir misstagen för dotter.

Jojo (även kallad Pip, eller den yngsta) är min yngsta dotter med ett galet hästintresse som är större än intresset för pappan till och från =)

Skrik och Panik (kan även kallas Knoll och Tott, den mindre av dom är även Mini-Pip) är Evils döttrar och på heltid ockupanter av ett av rummen i den Sindarinska bostaden.

Vincent (världens finaste lilla unge) är Devlans lilla son och tillika mitt barnbarn.

Katten (heter Morris men kallas allt från Katten till Kissanperkele) är den Norska skogskatten som kom in i livet när Evil gjorde sitt intåg.

Mochino (även kallad Musse eller slangen helt enkelt) är äldsta dotterns majsorm som flyttat hem igen, ja inte dottern då utan ormen, bara för att reta upp och kittla kattens nyfikenhet.

Jack Daniels (även kallad Stumpen) är Sambons nytillskott i familjen. En majsorm som saknar lite av sin svans och som inte alltid riktigt har koll på sin kroppsvolym. En väldigt social rackare dock.

Sindarin (det är i alla fall arbetsnamnet på den) är min lilla Candy cane som nyligen flyttat in i hushållet. Liten och naggande god får man säga.

Alla beskrivna personer finns på riktigt och inverkar på min vardag på ett påtagligt sätt även dom som förekommer i form av pseudonymer.