Veckans kommentar

Den här veckan har onekligen kantats av stiltje i hälsolivet, villket resulterat i en mindre uppdaterad blogg. Likväl har jag lyckats hitta en kommentar som förtjänar att bli veckans. Det är den underbara Cat som kommenterat inlägget Så var det måndag igen.

Cat sa...
Jag är en tänkare.. Tänker så otroligt mycket.. Men ibland blir det bara rörigt.. =P

Det är inte lätt vännen... jag känner för dig ;-)

'Cos every day counts!

Vill du ha fler besökare till din blogg?

13 kommentarer och åsikter:

Cat sa...

Tihiii!! =D Blev det jaaag!! =D
Så roligt ju! O håller med..det är inte lätt alltså!! Haha! =P

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Kan nog bli liiite rörigt om det är många tankar ja... ;)

Gino Abdullah sa...

Jag kommer nog bli besatt av din blogg

Cat sa...

Godmorgon vännen! =)
Hur mår du idag?

Cat sa...

Va härligt att du mår bra! =D
Ja men sådär blir det ju. Jag har inte vart speciellt aktiv jag heller. Har passat på att va ute o njuta av solen! =D

Haha! Eller hur.. Den skulle verkligen ha firats.. Hehehe! =P

Min helg har vart kanonbra! =D Soligt o fint.. =)
Din med?

Cat sa...

Haha!! Japp, det är den stora lampan! =P Har ni missat den? Här har den utnyttjats så mycket det bara går.. =) Igår ville den dock inte fungera så jättebra. =/

Cat sa...

Hehe!! Blir lätt så! =P Vi fastnade i soffan vid 4 igår o glodde på film! =D

Cat sa...

Okey!! =) Jag skulle också behöva till frisören. Iofs klippte en polare mig förra helgen, men jag skulle vilja göra nåt skoj me skallen! =D

Cat sa...

Hahaha!!! Nej, inte lobotomi. =P
Någe skoj me håret ju.. Daaahh.. =P

Cat sa...

Haha! Precis så menar jag ja! =P
Naaah..just nu ser mitt hår ut som svinto eller nåt. =P Gööörträligt! Men det skall vi ändra på! =)

Cat sa...

Hahaha! Njaa, jag vet inte om jag skulle passa i det.. Mikrofonfrilla känns inte riktigt som Cat-style.. Testing testing..1..2..3..

Cat sa...

Haha!! Tror du det? =P
Jag får nog fundera på det där ett tag altlså. ;D

Cat sa...

Hehe! Precis! ;)
Tror inte det skulle se så jättebra ut, men kan ju köpa en sån peruk o se hur jag passar i det! =D Va skall det va för färg på den? =) Rosa?

Arkiv

Kommentatorer

Widget by Blogger Widgets
Världen betraktad ur mina ögon... Ja mycket mer än så behöver man nog inte säga =) Alla stavfel som för övrigt inte blir rättade under resans gång är en del i erbjudandet - take it or leave it.

Aktörer i min värld

Evilcapricorn (även kallad finskan, Eviltant, Evilsambo eller rätt och slätt Evil) är min finska sambo som styr mitt liv med sina järnnypor ;-)

Devlan (även kallad Älskade N, Dotra Mi m fl) är min äldsta dotter som numera passerat 20-års strecket och gjort mig till världens stoltaste Morfar.

Xvin (även kallad Sonen eftersom jag bara har en av den sorten) är min nyblivne tonåring, det långa håret gör att han ibland blir misstagen för dotter.

Jojo (även kallad Pip, eller den yngsta) är min yngsta dotter med ett galet hästintresse som är större än intresset för pappan till och från =)

Skrik och Panik (kan även kallas Knoll och Tott, den mindre av dom är även Mini-Pip) är Evils döttrar och på heltid ockupanter av ett av rummen i den Sindarinska bostaden.

Vincent (världens finaste lilla unge) är Devlans lilla son och tillika mitt barnbarn.

Katten (heter Morris men kallas allt från Katten till Kissanperkele) är den Norska skogskatten som kom in i livet när Evil gjorde sitt intåg.

Mochino (även kallad Musse eller slangen helt enkelt) är äldsta dotterns majsorm som flyttat hem igen, ja inte dottern då utan ormen, bara för att reta upp och kittla kattens nyfikenhet.

Jack Daniels (även kallad Stumpen) är Sambons nytillskott i familjen. En majsorm som saknar lite av sin svans och som inte alltid riktigt har koll på sin kroppsvolym. En väldigt social rackare dock.

Sindarin (det är i alla fall arbetsnamnet på den) är min lilla Candy cane som nyligen flyttat in i hushållet. Liten och naggande god får man säga.

Alla beskrivna personer finns på riktigt och inverkar på min vardag på ett påtagligt sätt även dom som förekommer i form av pseudonymer.